FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Проблема, над якою працюю;

«ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЯК ЧИННИК ПІЗНАВАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНЯТ»

/Files/images/а.jpg

Актуальність проблеми: Сучасні діти живуть і розвиваються в епоху інформатизації. В умовах мінливості життя від дошкільника вимагається не тільки володіння знаннями, але і в першу чергу вміння здобувати ці знання самому і оперувати ними, мислити самостійно і творчо. Тому, я хочу бачити своїх вихованців у сучасному світі допитливими, товариськими, які вміють орієнтуватися в навколишньому середовищі, вирішувати виникаючі проблеми, самостійними, творчими особистостями.

Мета: розвивати пізнавальні здібності дитини, здатність аналізувати, робити узагальнення, припущення, обґрунтовувати власну думку. Збагачувати практичний досвід дитини, надавати їй можливість виявляти творчу ініціативу, приймати рішення. Заохочувати дошкільнят до досліджень та експериментувань.

Завдання досвіду:

1. Розкрити теоретичну сутність дитячої творчості, креативності дошкільників через експериментування та досліди.

2. Створення розвивально-предметного середовища, що стимулює ініціативність та самостійність дітей, через пошуково-дослідницьку діяльність.

3. Сприяти виявленню у дітей творчих здібностей, креативного мислення шляхом експериментувань та досліджень.

4. Зробити висновки щодо ефективності розвитку творчих здібностей та експериментальної діяльності у навчально-виховному процесі.

Кiлькiсть переглядiв: 27

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.