FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Проектна робота "Я презентую колір" в Попельнастівському ЗДО "Капітошка"

Психологи розрізняють 11кольорів одягу, які розкривають нашу індивідуальність. За словами стиліста й автора книжки «Розфарбуй свій стиль» Девіда Зайли, «навіть якщо у твоєму гардеробі вдосталь одягу різних кольорів і відтінків, завжди є колір, якому ти віддаєш перевагу, бо почуваєшся в ньому більш комфортно і впевнено. Це саме той колір, який віддзеркалює твій характер».

Ми розповімо вам про основні кольори і похідні від них, а також про те, що означає переважання певних кольорів у гардеробі.

Основними кольорами є жовтий, червоний і синій. Помаранчевий, зелений та фіолетовий є вторинними кольорами і формуються шляхом змішування основних кольорів. Допоміжні відтінки утворюються в результаті змішування основних і вторинних кольорів.

ЖОВТИЙ (основний колір)

Жовтий – це колір щастя, сонця та сміху. За результатами досліджень, жовтий колір збільшує продукування серотоніну в мозку та прискорює обмін речовин. Крім того, жовтий підвищує концентрацію уваги, тому його часто використовують на рекламних щитах, дорожніх знаках тощо.

За словами експертів, відтінки жовтого в одязі використовують активні, креативні та незалежні люди. Це сміливі мрійники та шукачі пригод, готові досліджувати та підкорювати.

Цікавий факт: давні римляни вбиралися в жовте на власне весілля.

/Files/images/0-02-05-b626eb7ea52b61023e05c09994294112ec5ae7e39c43a2faaaaa15834f25978d_f868087be7fc5ca4.jpg/Files/images/0-02-05-fc4c3a972057252d5d9720bd98566743e8ef82caf9402107b418c9fcc4af4284_a3a87963dae64852.jpg

ЗЕЛЕНИЙ (суміш жовтого + синього)

Вчені з Університету Амстердама з’ясували, що зелений колір вашого одягу підтримує гарний настрій і у вас, і у людей навколо. «Зелений колір споріднений із природою, викликає почуття спокою та задоволення», – говорить Леатріс Ейсман, виконавчий директор Інституту кольору Pantone і автор книжки «Більше життя з кольором».

Люди, які віддають перевагу зеленому, мають активне суспільне життя, проживають у респектабельному районі та мають гарний фінансовий стан. Вони дбайливі, чуйні та мають добре серце.

У середньовічній Європі жінки полюбляли носити зелений одяг, бо він символізував достаток.

СИНІЙ (основний колір)

Як стверджують експерти, синій колір є найпопулярнішим у світі.

Журналіст і психолог Ліза Джонсон Манделл написала: «Синій – найкращий колір для інтерв’ю, бо він надає впевненості та справляє враження надійності. Саме тому робочі уніформи та ділові костюми зазвичай мають синій колір».

Вчені з Університету Британської Колумбії дослідили вплив цього кольору і з’ясували, що темніші відтінки синього мають заспокійливий ефект. Люди схильні асоціювати синій колір з інтелектом, довірою, ефективністю та спокоєм.

Сині відтінки одягу часто обирають добрі та чуйні, ввічливі та навіть сором’язливі люди. На думку психологів, людина в блакитному стане чудовим батьком і зразковим співробітником. Спокій і врівноваженість – дві найпоширеніші риси, які характеризують таких людей.

/Files/images/0-02-05-64cb097aaa4888a13e8b45a0ab9733e52b8cf9f39fd3e2dc57461ce9f83db495_66a6f485b11e65ad.jpg

БІЛИЙ (спектр кольорів веселки: червоний, помаранчевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий)

Білий – це символ свободи, чистоти, невинності та простоти. Ось чому люди часто вирішують придбати щось біле, коли розпочинають новий етап свого життя.

Білий колір до вподоби надійним людям, які цінують свободу та дивляться вперед з оптимізмом. Вони надзвичайно акуратні й організовані, залюбки беруться до нових справ, прагнуть досконалості незалежно від типу особистості. Білий – нейтральний колір, який рідко відштовхує інших.

В країнах Європи та США наречені вдягаються в біле. Сучасну весільну моду започаткувала у 1840 році королева Вікторія, яка прибула на власне весілля у білій сукні. На той час це був непересічний вибір; наречені віддавали перевагу червоному. А от у Китаї, Японії та інших країнах Далекого Сходу білий і дотепер є кольором жалоби.

ЧЕРВОНИЙ (основний колір)

Червоний – це перший колір, який бачить дитина. Нещодавні дослідження довели, що діти віком від 2 тижнів вже можуть розрізняти червоний. Напевно, тому, що він має найдовшу довжину хвилі серед усіх кольорів, що робить його найлегшим для обробки рецепторами дитячого ока. З розвитком кольорового зору число кольорів, які можуть бачити діти, збільшується, доки у віці близько 5 місяців вони не побачать повного спектру кольорів.

«Червоний – це колір пристрасті та сили. Обирайте його, коли хочете переконати співрозмовника або справити на нього враження», – радить Кенні Фрімпонг, менеджер бренду італійського чоловічого одягу Eredi Pisano.

Яскраві відтінки червоного в одязі привертають увагу до людини. Він асоціюється з енергією, рухливістю і хвилюванням. Психологи з Рочестерського університету з’ясували, що чоловіків приваблюють жінки, які носять рубіновий відтінок червоного. «Червоний – це стимулятор для чоловіків», – говорить Еббі Каліш, професор психології Медичної школи Східної Вірджинії (Норфолк, штат Вірджинія).

Люди, які часто носять червоний, – яскраві, збудливі, дещо егоїстичні та схильні до залежності.

ФІОЛЕТОВИЙ (суміш червоного + синього)

Фіолетовий (пурпуровий) раніше вважався королівським кольором, адже виробляти барвник було дуже складно. Одяг такого кольору могли придбати лише найзаможніші люди. В давньому Римі в пурпурове вбиралися імператори, аристократи і державні посадовці. Відомо, що Клеопатра була в захваті від нього. Пізніше цей колір став популярним серед членів королівських родин і придворної знаті. Він свідчив про вишуканий смак, багатство та розкіш.

Сьогодні фіолетовий колір одягу вказує на креативність, проникливість і любов до мистецтва. За словами експертів, люди, які віддають перевагу фіолетовому, – емоційні, чуттєві, мрійливі, пристрасні та дещо схильні до містики. Але вони бувають непередбачувані, і з ними може бути непросто мати справу.

/Files/images/0-02-05-fa3cbe23e483c18e4628d796105694f0caabc8cb58a4c638891b25cf6858a8ed_b509b1a2d0ff3435.jpg

ЧОРНИЙ (суміш червоного + жовтого + синього)

Сьогодні чорний – це слушний вибір не тільки для жалобної сукні, але також і для елегантного вечірнього одягу.

«Чорний колір сприймається всерйоз», – каже експерт з моди та стилю Карен Халлер.

Справді, за результатами досліджень із психології, чорний – це показник престижу, влади, серйозності та інтелекту. Тому в багатьох університетах випускна мантія має чорний колір.

Люди, які полюбляють носити чорний, – амбітні, цілеспрямовані, але також і чутливі, емоційні та збудливі, хоча зазвичай намагаються це приховати. Чорний колір допомагає їм перемикати увагу оточення із зовнішнього вигляду на особистість, адже для них найважливіший внутрішній світ.

РОЖЕВИЙ (суміш червоного + білого)

Доведено, що рожевий колір має заспокійливий ефект. «Навіть якщо людина намагається бути злою й агресивною, то не може, коли бачить багато рожевого, – говорить доктор Александр Шаусс, директор Американського інституту біосоціальних досліджень (Такома, штат Вашингтон), який досліджував кольори, здатні тамувати гнів і занепокоєння. – М’язи серця вже не скорочуються настільки швидко. Це заспокійливий колір, який «виснажує» вашу енергію. Навіть дальтоніки заспокоюються в рожевій кімнаті».

Яскраво-рожевий – грайливий «дівчачий» колір, який можна побачити в дитячих шафах і на ляльках Барбі. М’яко-рожевий – спокійний, теплий, жіночний – вважається одним з найсильніших «заспокійливих засобів». У деяких в’язницях стіни пофарбовані в рожеві відтінки, щоб зменшити рівень агресії.

На думку психологів, люди, які полюбляють рожевий, – романтичні, оптимістичні та самовпевнені (у позитивному сенсі). Вони понад усе цінують доброзичливе ставлення та комфорт.

/Files/images/0-02-05-5ad66db00562105d78df4748ce77286beb8f435ee4458d3fd6e5e7dbd443afd3_a50105611ce9bef.jpg

КОРИЧНЕВИЙ (суміш червоного + зеленого)

Коричневий (брунатний) – це колір землі, колір чогось надійного, сильного та стабільного.

Люди, які носять коричневий колір та його відтінки, – дещо консервативні, поважають старших, прагнуть миру, стабільності та сили. Дівчина у коричневій сукні або чоловік у коричневій куртці створюють враження надійної, розумної та раціональної людини.

ПОМАРАНЧЕВИЙ (суміш червоного + жовтого)

Помаранчевий створює атмосферу веселої вечірки. Цей колір теплий і опортуністичний, привабливий і креативний.

Люди, які полюбляють помаранчевий, – оптимістичні, веселі, енергійні та амбітні. Вони зазвичай не бояться і навіть прагнуть змін.

СІРИЙ (суміш чорного + білого)

Як кажуть стилісти, сірий – це колір балансу. Якщо хтось має багато одягу сірого кольору, це зазвичай означає, що він хоче лишатися «невидимим».

Сірий та його відтінки є символом спокою, розважливості та зрілості. Багато чоловіків середнього та старшого віку носять сірі костюми, багато жінок – сірі сукні.

Оскільки цей колір нейтральний, дуже складно охарактеризувати людину, яка віддає йому перевагу. Це може бути «сіра миша», яка мовчки підкоряється правилам, а може – розсудлива та категорична людина. Але в більшості випадків людина, яка віддає перевагу сірому, намагається не привертати до себе уваги та зберігати нейтралітет.

Кiлькiсть переглядiв: 10

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.