Тиждень сприяння здоровому способу життя на тему: "Здоров'я - запорука життя"в Попельнастівському ЗДО "Капітошка"
З 24 січня по 28 січня 2022 року в Попельнастівському ЗДО "Капітошка" проводився тиждень сприяння здоровому способу життя на тему: "Здоров'я запорука життя"
План-графік проведення тижня сприяння здоровому способу життя
на тему:
«Здоров’я –запорука успіху»
Дата проведення | Захід | Примітка |
24.01.22 Понеділок | ТЕМА ДНЯ «Власне тіло я вивчаю і його оберігаю» 1. Бесіда «Зима холодна – одяг теплий» 2. Тематичне заняття з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування на тему «Власне тіло я вивчаю і його оберігаю» 3. Робота з батьками. Пам’ятка для батьків «Дбаємо про здоров’я нашої малечі» | |
25.01.22 Вівторок | ТЕМА ДНЯ «З чистотою назавжди буду я рости» 1. 1.Сюжетно-рольова гра «Наша лялька захворіла» 2. Вірш Т. Лисенко «Мікроби» (розучування) 3. Тематичне заняття з логіко-математичного розвитку «Допоможемо Айболить вилікувати хворих звірят» 4. Тематичне заняття з художньо-продуктивна діяльність. Малювання «Важливі речі для малечі» (предмети особистої гігієни) 5. Робота з батьками. Бесіда «Прищеплення дошкільникам правил особистої гігієни» | |
26.01.22 Середа | ТЕМА ДНЯ «Сонце, повітря, вода — мої супутники життя» 1. Бесіда на тему: «Сонце, повітря, вода — мої супутники життя» 2. Анімовані завдання «Гігієна. Чистота. Здоровий спосіб життя» 3. Тематичне заняття з художньої літератури «Казка К.Ушинського «Умій почекати» | |
27.01.22 Четвер | ТЕМА ДНЯ «Вдома і в садку за розпорядком я живу» 1. Бесіда з БЖД на тему: «Наші дії в боротьбі проти коронавіруса (Covid-19)» 2. Тематичне заняття з розвитку мовлення і культури «Що таке режим дня? Для чого він потрібен?» 3. Тематичне заняття з художньо-продуктивної діяльності. Аплікація «Здоров’я і спорт. Вправні спортсмени» 4. Тематичне заняття з фізкультури «Подорож в країну Спортляндію» | |
28.01.22 П’ятниця | ТЕМА ДНЯ «Вітаміни наші друзі» 1. Рухлива гра «Зайчик сіренький умивається» 2. Інтегроване тематичне заняття з розвитку мовлення + ознайомлення з природнім довкіллям + валеології «Вітамінна скарбничка» |
Фото-звіт про проведення тижня безпеки
З вихованцями було проведено безліч цікавих занять та розваг по темі тижня. Ось деякі з них:
Тематичне заняття з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування "Власне тіло я вивчаю і його оберігаю"
Мета: продовжувати формувати у дітей знання про частини тіла, їх назви, про важливу роль в житті кожної людини; формувати елементарні навички догляду за своїм тілом, як запоруку здоров’я; вчити вихованців працювати з тематичними картинками, розповідати, що на них зображено; вимагати від дітей повних відповідей; розвивати розповідне мовлення, мислення, увагу, мовлення, пам'ять; виховувати кмітливість та допитливість; викликати інтерес до будови свого тіла та бажання дотримуватися правил особистої гігієни
Матеріали та обладнання: тематичні картинки «Будова тіла», «Наші органи», «Органи чуття»
Сюжетно-рольова гра "Наша лялька захворіла"
Мета: Пізнавальний розвиток: закріпити і розширити уявлення дітей про роботу лікаря; поповнити словниковий запас: лікувати, ліки, пожаліти, градусник, температура; стимулювати використання в мовленні дієслів і прикметників;
Соціально-комунікативний розвиток: спонукати дітей до гри поруч і разом один з одним, використовуючи іграшки і предмети-заступники; пояснити, що ляльці потрібно запросити лікаря, проявити співчуття, сприяти розвитку сюжетної гри.
Матеріали: лялька, її ліжечко і постільні приналежності; - телефон, чайний посуд, стіл, стільці; - набір атрибутів для гри «Лікарня»
Ігрові ролі: лікар, мама з хворою лялькою
Тематичне заняття з логіко-математичного розвитку "Допоможемо Айболить вилікувати хворих звірят"
Мета: вправляти у вирішені прикладів на додавання та віднімання в межах 5 за допомогою лічильних паличок, під час дидактичної гри «Вилікуй звірятко», вправляти у лічбі у межах 5 (кількісно й по порядку), закріпити знання вихованців про гігієну та небезпеку від мікробів. Пояснити дітям, що таблетки та пігулки це не іграшка і не їжа, а ліки і самостійно їх брати не можна; розвивати логічне математичне мислення, увагу та пам'ять. Виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я та життя, важливість дотримання правил особистої гігієни, співчутливість; інтерес до математики, бажання працювати самостійно та вміння працювати у команді
Матеріали та обладнання: матеріали для дидактичної гри «Вилікуй звіряток», лічильні палички; зображення Айболить; художнє слово: загадка; помічники: Плюсик і Мінус
Тематичне заняття з художньо-продуктивної діяльності. Аплікація "Здоровя і спорт. Вправні спортсмени"
Мета: збагачення уявлень у дошкільників про спорт, спортсменів, про вплив спорту на їх здоров’я;підтримувати інтерес дітей до різних видів спорту; формувати почуття композиції; закріплювати та вправляти у роботі з шаблонами, їх вирізанні; заохочувати до проявів творчості, уяви, просторового мислення. Виховувати бережливе ставлення власного здоров’я; прищеплювати любов до рухової активності
Матеріали та обладнання: слайди «Види спорту», шаблони спортсменів дівчинки та хлопчика, відрізки кольорового паперу; ножиці; кольорові олівці
Тематичне заняття з фізкультури "Подорож в країну Спортляндію"
Мета: поглиблювати та закріплювати знання дітей про здоровий спосіб життя, зокрема про значення фізкультури та спорту для здоров’я; прищеплювати в дітей любов до заняття з фізкультури під час проведення ігор-естафет та рухливих ігор; розвивати рухову активність, спритність; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я, викликати бажання перемагати, виховувати вміння програвати з гідністю; повагу до товаришів під час естафетних ігор
Матеріали та обладнання: обручі, гімнастичні палиці, мішки, тунель, будівельний матеріал, медалі; худ.слово
Коментарi